donderdag 4 december 2008

De crisis heeft toch nog geen effect op inkopen sinterklaas




De Online......shop heeft de toekomst ?


Als we de kranten moeten geloven, heeft de crisis nog geen effect gehad op de sinterklaasinkopen. Wel blijkt de consument doelgerichter, beter geïnformeerd en bedachtzamer op zoek te zijn naar geschikte cadeaus. De consument koopt dus bewuster in en besteld vooral ook via internet.
Om beter geïnformeerd te zijn maakt men veel gebruik van het Internet. Het is een kwestie van kijken en vergelijken.....
Zo kun je natuurlijk bedachtzamer inkopen doen en zie je maar dat internet al behoorlijke geïntegreerd is bij veel mensen.
Ik vraag me af of consumenten Internet nog intensiever gaan gebruiken. Het is namelijk een kleine moeite om hiermee een onderzoekje
uit te voeren. Dit kan snel en simpel met behulp van websites als: kieskeurig of interactieve koopgids.
En dan nog even samen terugkijken en bedenken dat het deze week precies 20 jaar geleden is dat we in Nederland werden aangesloten op Internet. Nu zijn we bijna altijd online...
Om dan nog maar niet te spreken over wat ons dat over 10 jaar gaat brengen!



MvG Ruud

Geen opmerkingen: